Service & Voorwaarden

1. De Goudse Alarmcentrale

Vast onderdeel van het Goudse Expat Pakket is de hulp van de Goudse Alarmcentrale. 

  • Via deze alarmcentrale kan de verzekerde 24 uur per dag een beroep doen op hulp in noodsituaties (medische zorg, repatriëring, 'direct billing' bij ziekenhuisopames e.d.).
  • Naast deze dringende en spoedeisende zaken zijn er tal van vragen denkbaar die minder urgent zijn en waarvoor De Goudse liever heeft dat u die niet stelt aan de alarmcentrale, maar aan henzelf.
  • Om inzicht te bieden in deze twee soorten dienstverlening hebben we een handig document gemaakt waarin per situatie duidelijk staat omschreven bij wie de verzekerde moet 'aankloppen' met vragen. 
  • Tot en met 2019 voerde Alarmcentrale Eurocross deze werkzaamheden uit voor de Goudse. Sinds 2020 is Healix de Alarmcentrale waar de Goudse voor dit pakket mee samenwerkt.
  • Voor hulpverlenging in de USA werkt de Goudse samen met serviceprovider GMMI (die gebrui maakt van de netwerken van Aetna en Caremark)

2. Direct billing

Wilt u meer weten over de mogelijkheden om rekeningen direct te laten betalen door de Alarmcentrale, lees dan meer informatie hierover.

3. Telefoonnummers

Goudse Expat Pakket Goudse Alarmcentrale

+31 182 544 557

Goudse Expat Pakket Gouda Assistance

+1 800 694 9832 (toll free binnen de USA) of
+1 954 370 4538 (betaald)

4. Instructies

Lees dit belangrijke document met instructies rondom deze verzekering.

Goude Expatpakket instructies

5. Hoe declareren?

Gebruik hiervoor de onderstaande declaratieformulieren.